miercuri, 1 decembrie 2010

Picat-o neauă păstă Apuseni




7 comentarii:

denisia spunea...

superb!

Anonim spunea...

frumoasepoze

Dan Suciu spunea...

Multumesc!
Am fost doar in trecere prin Arieseni si m-am bagat cu masina pe un drum forestier. chiar si dupa 20 de km de salbaticie inca se tot ivea cate o gospodarie locuita...cat curaj de a ramane liberi!

carmen bogdan spunea...

Am copilarit in Apuseni pe Ariesul Mic in casa bunicilor. Locul cel port in inima si acuma la 51 de ani . Iubesc acele locuri nu numai ca sunt frumoase dar ma leaga amintiri de neuitat. Pe Valea Coblesului si la casa de piatra am fost in 1981 . Superbe locuri. Ma mai duc o data pe an vara la casa bunicilor . Esti fericit ca te poti duce des. Eu stau tocami Bucuresti si nu-mi pot permite sa merg mai des...
Carmen

Anonim spunea...

Ce grup de Sinziene frumoase ai gasit aici, Dan! Ochiul tau e foarte partinitor inspre natura asta care ne fura incet toate simturile! Dar nu uita de Dumbravita mea frumoasa si mai trimite citeva din locurile ei ascunse. Imi place culoarea alb-negru si putinul castaniu ramas in pomisorii indaratnici! Frumos, ca intotdeauna!
AB

Dan Suciu spunea...

@ Carmen
Nu pot decat sa-mi inchipui cat de frumoase sunt anotimpurile copilariei dumneavoastra!
...da, am spus "sunt" pt. ca am convingerea ca amintirile copilariei ne insotesc toata viata, oriunde am fi.

@ A.B.
Ce n-as da eu acum sa fiu in Dumbravita si sa stau imfofolit coale pe o buturuga si sa privesc in larg lumea...hai ca si tap o poza mintenas, asa de dor.

carmen bogdan spunea...

Asa este,aveti dreptate. Astept in continuare noi, minunate poze ori decate ori aveti timp sa imortalizati crampee de frumusete. Sarbatori fericite!